söndag 29 maj 2011

Mattesdag!

Idag är det något som Sessan kallar "morsdag" - Det borde för min del heta "mattesdag" eller hur?!
Jag har inte firat denna dag tidigare, men det verkar vara något speciellt med dagen så husse hjälpte mig imorse med att ordna fika på säng... Matte sov och vi bar dit fika... Det är visst "fika på säng"

Jag var mest intresserad av om det skulle bli något kvar av smörgåsen :-)

Jag hade tänkt ge matte lite av mitt hundgodis, men husse tyckte att vi skulle köpa ett godare godis, och även en kopp som hon kan dricka sitt morgonkaffe i - Det står "världes bästa Matte" på den (mamma)
Som ni förstår så har jag fått hjälp med allt detta... men något som jag inte behövde hjälp med var en alldelse egen "matte gos".... Underbara lilla RuffeStuffe sa matte!

En bra "mattesdag" har det varit - Hoppas ni andra oxå firat era MATTAR idag ?!
Tasstass

1 kommentar:

Doris sa...

Hej käre bror.
Fin kopp du köpte.
Jag pussade extra på matte, dessutom bad jag henne ringa och gratta vår fina mårrmårr Didi.
Tasstass
Doris