onsdag 8 juni 2011

Årets första bad

Sommaren är här och jag passade på att ta mitt första bad! Sessan skulle sova och det gör hon, när vädret tillåter, alltid utomhus - För att jag oxå skulle få lite roligt så valde husse och matte att åka ner till Smacken - Där vi brukar strosa på sommar halvåret...

Så fort vi kom fram så sprang jag ut... Så skönt!



Matte filmade ett av mina dopp och efterföljade ritual :-)


Bad brukar göra en ren, men inte mig - jag blir smutsig och kommer garanterat få duscha när jag kommer hem.


Det var även picknick :-) Jag försökte norpa husses kaffe, men det var inget för mig! Jag fick vatten istället!
Dom, min husse och matte, säger att jag måste tänka på dieten nu när jag är kastrerad - Misstänker att dom har rätt! Vatten blev bra!


Imorgon kommer det vara varmt igen- Undra just om jag får bada?! Får jag inte det så vet jag att jag kommer få göra det på fredag. Då ska jag nämligen på ytterligare en picknick och då med Fröken!!!

" Då blir det fredagsmys..... " Tasstass

1 kommentar:

Doris sa...

Så härligt det ser ut - först ett skönt dopp och sedan kroppspeeling i sanden. Precis min stil.
Hälsa din matte att om man får mycket motion kan man äta mer. Gäller både två- och fyrbenta.
Tasstass
Doris Day /som åxå är kastrerad