tisdag 28 juni 2011

Gillar inte mygg

Eller vad det nu är som bitit mig


Tror faktiskt att det är knort ( små bitande flugor )
Vi är ju på semester jag och min flock. Och idag skulle vi slå läger i Dikanäs, men eftersom matte fick fnatt/panik av alla kusar så valde vi Tärnaby istället. Jag fick dock dessa bett under våran 15 min vistelse på campingen :(

Tärnaby är mycket bättre - visst finns det mygg och knort, men ser är inte 7502 st

Igår var vi oxå på ett bra ställe - Stekenjokk. Husse fyllde pr och sa att han ville fira sin dag med att äta middag på Steken... Och titta!!!


Visst är det fint?! Nästan lika fint som hemma i Bergeforsen :)

Nu har vi iaf slagit läget för ett par dagar. Ska bli riktigt skönt att slippa bil åkandet och vara på samma ställe och sköta om mina små bett!
Har egentligen inga problem, men husse och matte tycker lite synd om mig och månar då lite extra om mig - och det gillar jag :))

Tasstass

Inga kommentarer: