fredag 10 juni 2011

FF - Fredag med Fröken

Idag blev en helt fantastisk dag! Kl 9:30 kom Fröken hit. Vi hoppade genast in i bilarna och åkte iväg... Vi skulle ju promenera till Snägden idag. Vi startade promenaden vid 10 och var framme strax innan kl 11. Det var riktigt varmt och med tanke på att det mestadels är uppför så var det lite jobbigt oxå
När vi väl kom fram så tog vi ett dopp - Det var så skönt! Sen busade jag och Fröken så mycket att jag fick hosta. Matte var då snabbt framme för att lugna ner lite. Mina bronkisar u know

Här är vi - Jag och min Fröken. Visst är hon fin?!

Matte ville även ha ett kort på mig och Sessan... med tanke på vad snäll matte varit och låtit mig vara med min älsklings Tollare så var det väl inte mer än rätt att jag ställde upp

Känns inte som om någon av oss var intresserade ;-(

Dagen har iaf varit helt underbar - Mycket motion i underbar hunds närvaro. Snacka om Fredagsmys
Tasstass

2 kommentarer:

Russlan sa...

Åh vilken fin Fröken! Ni passar väldigt bra ihop:) Gissar att ni har mycket bus för er hihi:)

/Tasslilitass från din halvsyrra

Russlan sa...

ja just det, jag skulle ju berätta vad min husse fick i 40-årspresent! Det var saker som han verkade gilla...En upplevelseresa då han ska få segla trimaran! Och en pulsklocka med GPS...och träningskläder...:)Verkar vara jääääteviktiga saker;)
Han hade 40-årskris över helgen, sen gick den över. Bra va?