torsdag 19 maj 2011

Snart är det fredagsmys...

Jag riktigt längtar tills imorgon - då är det helg och hela min flock är hemma.
Hörde lite tissel och tassel om att det är trädgårdsbestyr på g och det gillar jag .... Gräva, gräva och gräva

Idag har det varit varmt så jag har legat och lapat sol mestadels - Nu har jag precis kommit in efter kvällsprommisen - Trodde jag skulle få smaka lite smörgås med matte, men ack vad jag bedrog mig - Hon tittade bara på mig och sa att jag skulle gå och lägga mig! Tycker dom borde glömt min "diet"/"tänka på vad jag stoppar i mig" period

Tasstass alla underbara vovvar där ute... och hussar och mattar som ev läser bloggen

Jag vet att farbror Janne läser ibland... så då kan jag passa på att säga att jag blev väldigt glad att du kom förbi igår - Gör gärna om det igen, och då lite längre!

1 kommentar:

Russlan sa...

Jag hoppas också på att få gräva i trädgårdslanden i helgen!
Det är roligare än nere på vår strand där det är tillåtet....Trädgårdgrävning gör ju liksom att man blir KOLSVART i ansiktet, det är sann glädje det:)

Trevlig bushelg på dig Rufus!

/Tassilitass från Russlan