tisdag 10 maj 2011

Tripp till Snägden

Idag valde husse att inte sova när han kom hem efter jobbet och då passade vi på att ta en promenad till Snägden... Det finns en stuga som heter så som vi brukar gå till, men idag valde vi att gå till sjön - Sessan var med och då vagnen ;-)

Under våran lilla tripp fick vi bla njuta av denna fina vatten samling...

Och denna lilla orm... Husse hoppade säker 20 cm rakt upp och gjorde ett läte som jag aldrig tidigare hört... Tror han blev lite spak...

Väl uppe vid sjön så passade jag på att posera på en stock...

För att sedan ta ett litet dopp med efterföljande "rulla mark" torkning :-)

När jag torkat till lite så var det fika och jag var väldigt snabb upp på bordet - Livrädd att missa något - Är hungrig efter 1 tim promenad

Innan vi vände hemåt igen s
å ville jag bara visa upp hur snygg jag är...
Posade lite snyggt när matte tog fram telefonen :-)

Det gick lite snabbare att gå hem... inget stopp för att fota vatten och orm...

Nu är jag, matte och sessan ute hos "mormor". " morfar" är borta och vi tänkte hålla henne i sällskap

Kanske ska sluta blogga då och vara ett sällskap :-)
Tasstass

1 kommentar:

Russlan sa...

Det verkar ha varit en underbar promenad Rufus:) Jättefina bilder på dig!
Tassilitass från Russlan:)