onsdag 25 maj 2011

Då var det klart


Då var "dom" borta... Har inte saknat "dom" ännu, utan undrar mest vad jag fått för nytt halsband och varför benen är lite skakiga ;-(

Allt har iaf gått bra. Jag hade varit exemplarisk hos veterinären och det är ju inte så konstigt, jag har ju varit stamkund där, tyvärr!
Nu har det gått 8 timmar och jag har ätit lite. Vill ha mer, men matte säger att jag får vänta tills imorgon - Dricka vatten får jag, men hur lätt är det med ett sådant halsband
Sessan har åkt till mormor och morfar vilket jag tycker är ganska skönt. Hon kan ju konsten att "jaga" mig och använda dom där hööööga tonerna. Och dom klarar jag mig utan idag!
Ska nog passa på att vila igen... Kommer bli lite krångligt med "halsbandet", men lika bra att vänja sig... 10 dagar ska jag ha den!
Tasstass

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej käre bror.
Du är snygg i plasthalsbandet, men berätta för matte och din veterinär att det finns uppblåsbara halsband som också kan funka. Jag hade ett sådant för längesedan när jag blivit biten av en lösspringande schäfer. Jag fick ha något som kallas dränage i flera dagar. Men kanske ditt sår ligger längre bak så det uppblåsbara halsbendet inte funkar - du kanske är för vig. Men fråga....
Det positiva är att du nu slipper besväras av tjejdoggsens konstiga parfym som dom har ibland.
Själv är jag ju också kastrerad, för längelängesedan. Det fixade urmatte åt mig, för min nuvarande matte ville inte jag skulle komma hit annars efterm Dickens är en grabb. En icke kastrerad herre.
Tasstass på dig. Och hälsa matte
Doris Day

Lasse sa...

Stackare som blivit kastrerad..hoppas du inte har så ont o att du snabbt återhämtar dig !

Jag har tur som slipper bli kastrerad då jag inte är så jobbig när tjejerna luktar gott..visst luktar jag extra länge på vissa ställen där tjejerna kissat, men då brukar min matte dra mig därifrån..

Krya på dig!!!

Tass, Lassemannen