måndag 9 maj 2011

Matte borde skämmas...

Hon har blivit så dålig på att hjälpa mig att blogga - Det är "jag ska bara" heeeeeela tiden
Nåja - jag kommer ihåg hur det var när jag var liten och måste ha hjälp med det mesta - Det är ju samma för Sessan nu.... Det blir bättre ;-)

Jag har fått träffa mattes förra kollega Kent och det var en snäll prick - Förutom godis så fick jag en PIP :-)
Rädd att Sessan skulle ta den så får den sova brevid mig.... Bäst att vakta sina saker


Det är många träningsstunder hemma och här är en där jag ska sitta fint och vänta....

Och den som väntar på något gott ... Ja vad ska jag säga... Får något gott ;-)

I helgen har matte jobbat så jag har då varit ensam med Sessan och husse - Men innan hon åkt så har vi tagit en långis, jag och matte alltså

Jag tyckte det var lite tidigt, men ändå trevligt att få gå på dom stigar som jag gick tidigare, innan "syster" kom - Det går inte att gå där med hennes vagn

Jag tycker faktiskt att hon kan lära sig att gå nu...hon är ju faktiskt 10 månader och när jag var så gamla så kunde ju jag det :-)

Innan jag säger TASSTASS så vill jag bara berätta att jag har det bra, och att jag har blivit liiiiite bättre på hund möten, men tycker det är jobbigt nu när grann tikarna börjar löpa igen

Något som heter kastrering är väldigt nära nu
Tasstass

Inga kommentarer: