onsdag 18 maj 2011

Nej....

Usch va jobbigt - nu är hon framme med kameran igen ;-( Fattar hon inte att jag inte vill vara med på kort?!

Vadå... Godis!

Hmmm - lurad! Nåja om jag nu åkte dit så kan jag väl bjuda till ordentligt! Kör mitt partytrick - Endast 2 tassar!


Husse och matte blir lika "rädd" varje gång och tror att det hänt något med mina bakben...

Men inte då... jag använder mig bara av trappsteget och är extra vig i bakbenen :-)


Tihiiii - Jag är en busig liten Russel jag!
Tasstass - Måste vila, ny dag med ev nya bus imorgon!

2 kommentarer:

Doris sa...

håller med om att kameror kan vara väldigt störande. När matte är beredd att klicka brukar jag snabbt ändra position. Testa det käre bror. Men du blir ju alltid så bra på bild - du bprde ta betalt, har hört att modeller kan få det. Pröva. En godis för varje bild
Doris

Russlan sa...

Hihihi snygg pose:)!