fredag 27 maj 2011

Fredagsmys, utan krage

I går var jag fortfarande lite tagen av det som hände i onsdag... Hade lite svårt att hitta en bra ställning att sova i etc

Imorse kom dock matte på mig i denna...

och det var inte så tokigt! Idag har jag faktiskt varit utan krage/halsband, men under uppsikt hela dagen! När jag varit ensam har jag fått haft krage/halsband på mig...Men när matte och husse varit hemma har jag varit utan... Å mysigt att få tugga på ett ben, dricka vatten, äta en smula från golvet när man vill....
Något som oxå är skönt är att få sträcka ut i soffan... Utan krage/halsband

Lika bra att njuta extra mycket - för snart är det natt och då måste jag ha den igen ;-(
Nåja - det är bara några dagar till och sen har det läkt.

Nu vet ni alla att jag mår bra - Tasstass på er!

3 kommentarer:

Russlan sa...

Åh Rufus vilket äventyr! Hoppas matte och husse ger dig mycket kärlek och lite godis nu....inte för mycket godis bara för då kan man bli rund om magen;)

Usch de där kragarna har matte berättat om. Hon har en i förrådet som Barratass fick använda en gång...hoppas jag slipper se den, någonsin.

Tassilitass från Russlan:)

Doris sa...

Du ser ut att ha det bra trots allt. Berätta för din matte att det finns uppblåsbara kragar, som en badring ungefär, som man kan ha istället för en otäck tratt. Jag hade en sådan när jah blivit biten och det gick jättebra att sova, äta och dricka med den runt halsen.
Tasstass från Doris

Rufus sa...

Matte ska kolla m veterinär om det finns uppblåsbara låter lite skönare... Själv håller jag klorna på att jag slipper helt

Tass tass på er mina underbara tjej vovvar