torsdag 28 juli 2011

Man ska inte klaga....

På värmen alltså :-) Men idag har det varit olidligt varmt!
Sessan gick det ingen nöd på - Hon badade och hade det bra....

Själv fick jag stå brevid och titta på... Blev lite avis - men mest på hennes leksaker

Blev så sugen på att hoppa i och ta en.. Hon hade ju så många!
Och vips!


Nu är en av dom mina :-)


Jag får erkänna att jag inte varit så spec förtjust i Sessan på senaste tiden - Tycker hon är lite jobbigt - Hoppar och låter så konstigt ;-(


Men jag är inte dummare än att jag (tillfälligt) kan ändra mig...Bjuds det på något så biter jag ihop! Idag var det hallon som stod på menyn - Vet egentligen inte om jag gillar det så värst, men det går ju att äta :-)På eftermiddan var det min tur att bada - Hela flocken åkte ner till sjön för att svalkas!

Husse kastade pinnar ut i vattnet som jag simmade ut och hämtade!



Mellan kasten så fick jag lov att skaka av mig lite vatten

mysigast av allt är att rulla i sanden sen :-)



En varm dag som blev väldigt bra - Jag känner mig nöjd och ska nu gå och knyta mig! Ska på gå bort kallas imorgon och då måste jag vara pigg!

1 kommentar:

Anonym sa...

Visst är sandpeeling toppen. Bad oxå - om man slipper shampoo. Har hört att matte bestämt tid hso frissan - till mig. Nästa vecka ska det ske. Usch....

Doris