fredag 15 juli 2011

Bortglömd eller????

Precis som jag börjar undra om matte glömmer bort mig så glimmar hon till :-)
Även om hon glimmrar så är hon numera urusel på att blogga åt mig... Snart får jag gå på kurs och fixa det själv! Tror faktiskt att jag kommer klarar det bättre än hon ;-)

Hur som... hon glömmer mig inte i verkligheten... Här fick jag följa med till Tynderö och samla solenergi medans hon hjälpte "morfar" att bygga vindskydd.

Husse har varit borta från mig i en hel vecka och det har ju inneburit att jag varit herre i huset!
Nu håller väl kanske inte matte med om att det innebär att jag ska ligga nere i källaren, muffa och vänta på att han ska komma hem - Men vi är ju inte överrens hela tiden jag och matte!

Idag skulle jag få vara med min älskade Fröken... men det blev ju inget ;-( Hon löpte visst... och då tyckte mattarna att det var bäst att hon inte kom... jag fattar inte alls vad dom menar, och ligger just nu i min korg och tjurar!

Frågade matte flera ggr om jag inte var värd att få vara med min kompis, och fick bara svaret att det var för mitt eget bästa :-(
Jag får väl lita på att hon har rätt - men tänker fortsätta tjura ett tag till

Tasstass på er alla

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Ruffe!
Tror verkligen inte att din matte glömt bort dig, men jag försgtår känslan. Som här hemma igår. Då var det bara Dickens som gällde. Han skulle badas med shampoo den stackaren. Jag försökte få uppmärksamhemt genom att rulla min favoritboll i badrummet runt mattes fötter, men hon blev bara irriterad... Och sen skulle Dickens torkas och jag vet inte allt. Som om inte det var nog fick han godis när det var klart.... Men då fick jag faktiskt en liten bit också. Så jag tror att matte gillar mig också. Och jag var glad för att jag slapp den där shampoo-behandlingen den här gången. tasstass och pussa lite försiktigt på Sessan från mig
Doris Day