onsdag 20 juli 2011

Bad, bil och bara snygg


Idag var husse extra go med mig - Jag fick gå ner till Lögdesjön och bada. Det var riktigt skönt :-) Husse blev lite nervös när jag simmade ut - brukar inte simma så långt, men det gjorde jag idag.. Riktigt långt! Han kastade även pinnar som jag simmade ut och hämtade...

Efter bad så var det dags att hämta igen - Men då sand till "syrrans" sandlåda! Eftersom hon stannade hemma så tyckte matte att det var ok att jag satt i hennes bilstol

När vi kom hem så var det trädgårds tid - Husse fixade med sanden och matte knäppte kort på snygga mig... Ja jag tycker faktiskt att jag är riktigt snygg när jag sitter så här fint och öronen händer ner på detta sätt :-)

Min kompis Freya kom förbi och vi tog chansen att följa med på en liten prommis - Det var kul, men jag var mest intresserad av ngn annan tjej som gått förbi med en sådan när UNDERBAR parfym som tjejerna har vissa tider :-)

Om jag förstått matte rätt så kommer jag inte vara så glad åt den parfymen länge till - så det är väl lika bra att passa på att lukta!

Nu ska jag gnaga ben - nöjd med att jag fått en underbar dag och att matte hjälpt mig att blogga!

Tasstass på er

1 kommentar:

Russlan sa...

Vad skönt att simma Rufus! Jag har också börjat förstå tjusningen:)

Nu säger matte att bastun är varm, hej då!