fredag 1 juli 2011

Hemåt

Nu äntligen vänder vi hemåt! Visst är det roligt att semestra m flocken, men jag kan ju inte slappna av ;(
Dels för att jag måste hålla koll på allt som rör sig och sen KUSARNA - dom är hemska!
Husse och matte tycker dock att dessa kusar ä bättre än dom som finns söder ut... Kallas visst fästingar. Nåja - gillar nog Bergeforsens kusar bättre. Inte så många och inte heller så ettriga


Förtältsmys m husse


Väntar på att maten ska serveras


Väntar på att husse ska få fisk så vi kan gå hem ;)

Verkar som vi får campa en natt till. Blir visst för långt för Sessan att åka ända hem.
Det är väl ok - vi är ju på väg åt rätt håll.

Tasstass

4 kommentarer:

Russlan sa...

Hej BusRufus!
Du verkar ha haft en toppenbra semester med din flock! Förutom de där dumma betten då....

Jag tycker du är sååå stilig:) Verkligen fotogeniq!

Tassilitass från Russlan

Anonym sa...

Hej hej
Vilken härlig semester du har haft. Men jag håller med, borta kul men hemma bäst.
Hann du vixa någon födelsedagspresent till Sessan? Vad blev det? Och fick du smaka av hennes goda tårta. Om inte, så var inte ledsen för det, man blir lätt dålig i magen av grädde och sånt och så blir man tjock.
tasselitass
Doris Day

Rufus sa...

Doris jag hann... Det blev en Fischer price tfn - matte jobbar ju på Telia och gillar telefoner... Tänkte att detta blir en vinna, vinna ;)
Tårta fick jag.... Eller smulor!
Husse och matte har gett mig ytterligare ett namn "Dammsugaren"
Russlan - Tack! Tror stiligheten ligger i släkten ;)
Knotten var hemsk... Som tur är så försvann dom fort ;)
Kul att ni fortfarande tittar in... Matte är så dålig på att hjälpa mig blogga, men jag ska tjata på henne

Anonym sa...

Jasså, du är dammsugare. Själv är jag diskmaskin. Får varje dag diska efter Dickens som är dålig på sånt. Hans skål är aldrig ren när han ätit. Men det fixar jag, lätt som en plätt. Vad duktiga vi är du och jag.
Tasstass
Doris