måndag 7 mars 2011

Dessa kort....

Idag har matte och Sessan varit hemma hela dagen med mig - Visst är det kul, men osså jobbigt ... Hon tar ju mina leksaker, samtidigt som hon skriker

Bäst att hålla koll så hon inte gömmer den...

Inte knäppa nu matte... den kanske försvinner då


Så.... nu har jag tagit den, så nu kan du knäppa :-)

Idag kom någon som kallades för "sotar´n" hit... Han var alldelse svart så jag skällde ut honom. Detta resulterade i att jag fick duscha... Han sotade ju av sig på mig ;-(

3 kommentarer:

mami Jess sa...

Hahaha! Inte nog med att hon snor leksaker, hon skriker oxå! Kul =)

Men usch! Dum sotare!

Anonym sa...

Duktig du är gossen som håller reda på dina toys och vaktar huset. Sådana skummisar ska hållas borta!
Kram
Urmatten

Anonym sa...

Hej käre bror
Vi har vår här i södern där jag bor. Martte har hängt undan donjackan och idag på eftermiddagen hade hon inga handskar heller. Det är så vamrt och skönt, men oj så smutsig man blir i lergrusewt på stigarna. Det betyder mag- och tassdusch när vi kommer hem. Riktigt lånmghårig har jag också börjat bli, om två veckor ska jag till
hundfrissan. Vet inte om jag gillar det.

Tasstass
Syster Doris