söndag 13 mars 2011

Shit vilken helg!


Jag har haft en riktig super helg - Varit i fjällen och åkt skoter så det bara susade i pälsen :-)

Sent på torsdag beslutade vi oss för att åka och hälsa på husse och mattes kompisar - fam Brunnsberg!
Jag har varit i dom här trakterna tidigare, men inte bott hemma hos dom!
Det är riktigt kul att åka skoter ... Det var dock lite jobbigt att måsta skälla på alla ;-(

Husse, matte och Sessan var så avslappnade hela tiden och verkligen njöt av att vara i fjällen och då måste jag ju hålla ställningarna och vakta :-)
(fråga inte dom - för dom kommer säga att jag var lite jobbig som skällde och muffade på dom som kom och åkte förbi)


Här sitter jag inte bara och är snygg, utan jag sitter och vaktar stugan medans husse är ute och manglar puder.... eller var det mangla pudel?! hmmmm
Nu måste jag sluta - är helt slut efter all fjäll luft som jag fått!
Kan ni tänka er... Medans jag är och plumsar i snö så har min syster Doris Day vår... :-)


Inga kommentarer: