tisdag 29 mars 2011

Övning ger.....

Kontakt, färdighet, kontakt



- Nu har jag, Rufus matte lånat bloggen. Detta medans lill hjärtat sover. Matt och nöjd efter en bra kurs! " Hundmöte"
Ända sedan lilla Tova kom in i vårat liv så har tiden för Rufus minskat... Halverats kan man nog säga eftersom den delas med en annan.
Då han är lika viktig som allt annat i mitt liv då valde jag att ta en kurs, och den som låg nära i tiden, och som kändes bra var denna :)
Det har gått UPP och NER... Det som varit bäst är att få jobba ihop igen och se vilken underbar liten vovve vi har... Det ända han vill är att lära, jobba och att bli sedd!

Kurs och lärdom är sååååå bra och det ska vi fortsätta med. Vi ska fortsätta träffa Ingela (H.I.T) och få tips om hur vi kan jobba m Rufus på ett bra, nyttigt sätt för att få en vardag där ALLA trivs och mår bra :)))

Tasstass som RuffeStuffe brukar avsluta


1 kommentar:

Doris sa...

Jag förstår att min bror har det jättebra trots delad tid med Sessan.Jag får dela tid med havanaisgrabben Dickens, så jag ser ingen skillnad....
Tasstass på er hela familjen
Doris Day