tisdag 22 mars 2011

Vilken dag :)

Idag har jag haft en helt fantastisk dag - började med sol, fortsatte med att jag efter morgon promenad fick hoppa in i bilen jag med... Inte bara Sessan. Åkte hem till Sessans kompis Theodor, och min kärlek "fröken"

När dom, människorna gick på sång, fick jag och Fröken vara hemma. SJÄLV!!!
FF eller MF ( matte fritt )
Vi skötte oss galant.
Kl 2 var det dags för ny destination - "mormor" och "morfar"
Där var det softa som gällde, riktigt skönt
Nu är det sov dags och jag har lite svårt att bestämma mig för vem jag ska sova med?!



- Börjar hos "mormor" & " morfar" och sen får vi se ;)
Tasstass

1 kommentar:

Scharlotte sa...

Hej Rufus:)

Russlan här! Jag har varit på din blogg flera gånger sedan jag fann den. Och du verkar ha det så himla bra där du bor:) Snygg är du också...
Kikar snart in till dig igen!

Tass tass från Russlan:)