måndag 28 februari 2011

Pipisar och sol

Idag har det varit underbar väder på min gata... Det har varit så varmt och mysigt att ligga och känna strålarna i pälsen

Nu var det faktiskt skönt ute osså - tidigare har det varit varmt i solen inomhus och svinkallt ute... men idag är det som sagt en riktigt underbar dag!
I fredags var matte och Sessan till Härnösand och shopade lite. Jag fick inte följa med, men matte glömmer inte bort mig ändå :-) Hon köpte ett mega ben och nya pipisar

Jag blir lite trött/anfådd av att leka med den - så jag måste vila till mig mellan varven
men vänta nu... Pep den till?!
På den igen bara!
Håller faktiskt på ända tills den slutar pipa - Det kan vara allt från 1 min till 10...

Nu ska jag nog sluta skriva... lite trött - Först lekt med pipisen och sen varit på lång prommis med kompisen Freya.

Tror jag hoppar i korgen - God natt tass!

1 kommentar:

Lasse sa...

Ha, man kan se att du har skoj m pipisen =)
Själv är jag just nu såååå trött, då matte tog med sig min favvo boll m snöre o kastade den, så jag fick springa o hämta den i snön...det tog på krafterna..det är ju såååå kul!

Fick en ny boll o pipisleksak i fredags ;-) Jag valde dom själv o visade själv till kassören så matte fick betala. Kassören skrattade åt mig för hon hade aldrig sett så glad hund o som dessutom valde leksakerna själv..
Matte köpte också tuggben till mig =)

Ha en bra dag, Rufus! Nu ska jag vila lite..

Tass, Lassemannen