torsdag 1 juli 2010

Bada är roligt....


Men det krävs ett extra bad när man kommer hem - Iaf om man varit på Smacken!
Vi var ner dit idag och då passade jag förståss på att bada, OCH rulla mig i sanden... Det tycker jag är sååå mysig - och eftersom matte och husse tillåter mig göra det så borde det betyda att dom vill att jag ska mysa.
Då sanden inte är den fräschaste så blev det ett bad, eller en dusch när vi kom hem.
Här har jag precis torkat mig själv genom att brottats med dom handdukar som lagts ut på golvet till mig - Efter det så kommer nästa mysiga grej! Att mysa lite med dom.
Jag har ju som ni vet "flyttat" ifrån min nalle och då får handdukarna duga :-)

Nu ska jag packa - Ska ut till "mormor" & "morfar" ett par dagar! Kanske få prov åka "morfars" nya båt :-)

Sen när jag kommer hem så får vi se hur många som är där?!

Tasstass på Er alla

1 kommentar:

emelia sa...

iiiii längtar tills det kommer ett litet besked att min älskade gudmor har tryckt ut bebisen:) kramkram emelia <3