lördag 3 juli 2010

Jippi - min pool är framme igen

Iag är det varmt - Jag har precis kommit hem från 2 dagar hos "mormor" och "morfar". Jag fick prov åka båten, men det blir nog att införskaffa en flytväst - Dom var lite nervös att jag skulle få fnatt och hoppa i.
När jag kom hem så tyckte husse lite synd om mig eftersom det är så varmt idag - så han tog fram min pool. Jag hade nästan glömt bort den
Eftersom jag är bäst på allt så måste jag hjälpa husse att fylla den med vatten - Uppskattades kanske inte till 100%, men han små skrattade så lite roligt tyckte han nog att det var....
Sen var det dags att provbada lite....
Tvekade lite, men när jag såg min "pip" i vattnet så måste jag ju rädda den...

Mission completed.... Nu blir det visst lite glass - Got to go...

1 kommentar:

Lasse sa...

Voff, Rufus!

Det är så varmt, orkar knappt gå ut i detta hetta...önskade att jag också hade egen pool..gillar inte bada, men det är såå skönt efteråt ;-)
Glass, får jag nästan varje dag =) Älskar vaniljglass samt mjukglass, mums!
Ha en underbar sommar!
Tass, Lasse