fredag 23 juli 2010

Korrigering och info :-)

När jag berättade för er att jag var en kär hund - detta för att jag hade så många namn så glömde jag faktiskt bort mitt "riktiga" namn... Richard Burton!
Tack urmatte för att du påminde - Det innebär ju att jag har ett till och då är en mycket mer kär hund :-)

Sen nu till info biten...
Matte passade på att fotografera mig under min "vakt" pass ;-) - Det är matning av Sessan och då måste jag ju se till att ingen kommer in och stör...

Och på denna bild så har precis matte kommit hem från en shoping tur tillsammans med Sessan och ska gå in och hämta en kopp kaffe - Ja men då passar jag på att vakta så ingen kommer och tar henne...

Jag är en riktigt bra "storebror" .... Vaktar och tvättar fötterna! Brukar även "pussa" på henne ibland och det tror jag hon gillar!
Nu är det fredagsmys med heeeela familjen och jag har fått en oxmuskel som jag ska smaska på!
Imorgon ska vi på kalas och sen ut till "mormor" och "morfar" så jag måste även vila så jag orkar med allt....


Tass tass



Inga kommentarer: