söndag 27 juni 2010

Midsommar


Även i år firade vi midsommar ute på Tynderö.
Axel m familj var oxå där - så det var bus hela tiden!

Här måste jag dock passa på att vila lite och dofta på
den härliga havsluft som Tynderö bjuder på!

Idag är det söndag - matte är lite sen med att hjälpa
mig med bloggningen - men vi har iaf precis kommit
hem efter en timmes promenad och jag ligger och
vilar lite. Igår firade vi husses födelsedag lite lätt...
I dessa tider är det lungt på fira fronten, vilket har
sina förklaringar.... 2 dagar kvar ;-)
Ska bli spännande även för mig

Tass tass på er - och sorry för att vi inte bloggar lika
ofta som vi brukar! Ska "skälla" lite på matte :-)

2 kommentarer:

Louise sa...

Maffe här: vi firade midsommar vid familjens torp utanför Ljusdal. I år var det inga osnutna valpar där utan jag var ensam herre på täppan!
Du, Ruffe - hälsa din matte att jag ska bli storebror till två småkottar som har bf i februari!
Voff!

Rufus sa...

Hej Maffe
Matte berättade - jag blev lite avis..jag ska ju bara få en ;-)
Men det lär nog räcka... om den bara kommer någon gång :-)