fredag 7 maj 2010

Idag är en bra dag...


Idag är det "Fredagsmys" och faktiskt hela dagen!
Husse har tagit ledigt dagen till ära och vi ska, efter
vanliga morgonbestyren påta lite i trädgården - Sen
när matte kommer hem från jobbet så ska vi fixa lite
i Bebbens rum - Börjar visst bli dags att fixa lite där!
På bilden ser ni min favorit nalle - Den har numera
gjort slut med mig - Jag fick lite "konstiga" känslor för den och den valde att flytta ;-(
Nallens nya hem heter "tunna", Soptunna är den korrekta adressen - Jag får inte
hälsa på säger Husse och Matte utan ska nog vänja mig att leva utan den...
För ca 4 veckor sedan så fick jag även ett chip för att dämpa mina "konstiga" känslor!
Det chipen börjar verka och jag börjar "glömma" min nalle vän ;-)
Nä nu ska jag ut i solen med Husse - Hoppas ni alla får en underbar dag!
TassTass

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej min käre bror.
Så tråkigt att din favoritnalle har flyttat. Jag törs bara inte tänka på den dag min gula boll flyger sin kos. Än så länge gör den bara kortare utflykter.
Vad är det för konstigt chip du fått - och varför?
Idag har matte fått hem en flaska med något som en expert som heter Anders Hallgren säger kan föra min mindre stressad när det kommer bilar och cyklister. Min hundpsykolog i grannporten ska också använda det på sin tasflicka som stressar och skäller när hon ska vara ensam hemma.
Tass tass på dig - vi får se till att träffas och ha lite mattesnack oss syskon emellan. Urmatte Edna kanska kan fixa det.
Doris - som tagit sig efternamnet Alsterhund

Rufus sa...

Hej kära syster yster .... Kul att höra från dig - Det är en "kemisk kastering" - Innan matte beslutar att söva mig och göra en "riktig" så ska dom se om det hjälper emot mina små "känslor" ;-)

Tycker verkligen att Urmatten kan dra ihop en liten träff :-) Om inte så får vi se till att mötas i hennes område... Lite tråkigt att vi bor såååå långt i från varandra

Tass och ha en underbar helg

Anonym sa...

Brs att din matte är rädd om dig. Själv tycker jag att min medicin är jättegod och matte tycker att jag lugnat ner mig redan, efter fyra dagar. Och du Rufus, se till att få en gul boll istället för nallen. Det är mycket roligare.
Tass tass från syster yster, dvs Doris Day