fredag 14 maj 2010

Bort med vintern

Ja - det verkar vara mer än vinterkläder som ska bort - Vinterpälsen åkte idag ;-(
Nä nu ska jag inte vara negativ - Jag blev ju super snygg! Eller vad tycker ni?!


Ny trimmad på Salong Hundhår
Jag var lite nervös när matte lämnade mig, men det gick bra.
Ska man va fin, får man lida pin har matte sagt någon gång,
men jag håller inte med - jag led inte ;-)
Fick en liten kommentar om att badsäsongen är ganska nära, och
att jag nog måste lägga på ett kol om jag ska vara i form ....
Undra just vad hon menade med det?!
Hmmm
Nåja - Misstänker att jag inte behöver tänka på det så mycket - Det får husse och matte
ta tag i...
Nu har det hunnit bli kväll i Bergeforsen och jag ska ut på min kvälls prommis - Sen blir det nog
sängen.
Ha en fortsatt trevlig kväll...

1 kommentar:

Lasse sa...

God morgon!

Japp, du blev ju kanon snygg! Nu får brudarna se upp på Bergeforsen..he..he..;-)

Jag har tur att jag slipper bli trimmat..då jag har slät o kortpäls...men min syster är som en yrväder, hon skulle behöva trimmas nu ;-)

Själv så fyllde jag 3 år i onsdags o fick vaccinationen då...vågen visade 8,2kg...hm...måste visst banta lite, men jag har ju mest muskler..matte frågade sköterskan som gav sprutan om jag va tjock, men hon tyckte inte det =)

Fick ju roliga pipleksaker i present =) och jag firade också med att snurra runt i en död, platt råtta...fick så god parfym på mig..men det uppskattade inte matte...det blev duschen på direkten när vi kom hem =(

Samma dag som jag fyllde år så träffade matte en kompis som har en 4 mån bebis o när vi satt på parkbänken o käkade lunch så vart ju lilla bebisen hungrig o fick då lite mjölkersättning...och gissa om jag också ville ha det ? Jag älskar ju mjölk...o som tur var så drack lilla bebisen inte upp allt och jag fick nästan 1 dl..det var så gott, alla bara skrattade åt mig... När vi väl kom hem, så var jag helt slut...det vart en intensiv födelsedag.

Oj, nu vart det ett långt inlägg...hoppas att du Rufus inte har somnat efter att läst detta ;-)

Tass, Lasse