måndag 24 maj 2010

Vilken dag..

Ja vad ska man säga?! Det händer mycket på Tynderö... Mycket som kanske inte hundar som jag faktiskt är, får vara med om
Idag så har både "mormor" och "morfar" varit hemma och det har inneburit att jag både fått prova på att åka....


















ja - precis. Traktor! Och sen fick jag prova på....


Fyrhjuling!
Vet egentligen inte om jag gillar själva åkandet så mycket - Jag vill nog mest vara med... Inte sitta och bara titta på
Det som är det bästa är att mina nära och kära vill att jag är med, vilket innebär att vi alla får våran vilja fram :-)
Tass tass

1 kommentar:

Lasse sa...

Voff!
Vad cooolt att få åka traktor o fyrhjuling =) Jag gillar ju själv åka bil,och brukar då o då tuta till när jag kommer o sätter mig mattes knä, när hon kör bil..inte så populärt hos matte..men vad då, måste ju visa omvärlden vem som kör bil ;-) hehe..

Nu är jag helt slut...Jag o matte gick ut på långprommis, med sig hade hon bollen m snöre...jipppiiii! Till min stora glädje så hade bollen som fastnade i en tall härom veckan, ramlat ner o lyckan var total när jag hittade den =) Så jag fick springa som en tok efter två bollar =) Så fort jag kom tillbaks m boll nr 1 så kastade matte boll nr 2 och så höll vi på i en timme.. Matte hade hoppats själv få motion idag, men det vart jag som fick o istället fick matte se min glädje när jag sprang..det är ju inte så tokigt det heller, eller hur?
Tass, Lasse