onsdag 28 april 2010

Bus med pipen


Matte jobbar hemma och jag vill verkligen leka - Hon säger dock att det är svårt, måste ju jobba!
Nåja - Husse slutar snart så då ska vi leka
Igår träffade jag mina gamla hundkompisar... sååååå roligt! Det var träff på klubben och vi tränade lite - Matte blev glad när hon märkte att jag fortfarande kan så mycket och att jag faktiskt är ganska lung - Hörde att hon nämde något om att självförtroendet kom tillbaka när hon märkte vilken fin kontakt vi verkligen har - Jag fattar inte hur hon har kunna glömma bort det om jag ska vara ärlig ;-)
På söndag ska jag träffa dom igen - Det är "egen" träning och det får vi inte missa - Bara för att jag är duktig så innebär det ju inte att matte och jag är färdig tränad - För det kommer vi nog aldrig att bli...
8 min kvar - sen kommer husse!
Pip pip

2 kommentarer:

Lasse sa...

Voff!
Önskade att jag också fick leka m pipisarna...istället började matte med klorklippning o tandborstning på mig..jag som trodde det skulle blir bus..morr... Klorklippning går an, men hatar verkligen tandborstning...så min fråga är Rufus...vad tycker du om tandborstning? Matte fick tandkräm på sin tröja..hihi..rätt åt henne ;-)
Tass, Lassemannen

Rufus sa...

Ja du Lasse! Tandborstning tillhör inte min favorit heller... Jag brukar kämpa hårt m käkövningar när det är dags, men matte vinner jämt. Tror hon iaf ;) Jag ger mig självklart frivilligt, och låter henne tro att hon vinner! Har insett att det är ganska bra ibland

tass på dig och hoppas att du inte är så rädd för smällare ?! För ikväll kan det smälla lite ute. Jag har tidigare inte reagerat, men vi får se vilket humör jag är på idag!