lördag 17 april 2010

En vanlig lördag ....

Det har börjat töa regält här uppe och snön förvandlas bl a till lera.
Detta ledde till att jag efter min morgon prommis fick steppa ner i badet och bli ren






När jag torkat blev det trimmning och putsning av hela mig... Undra just om jag ska på fest eller nått?!







Det blev ingen fest, men en lång prommenad tillsammans med min nya kompis Freya... Hon är en jätte schäfer så jag är glag att jag var ny stylad ;)

Nu väntar jag på att matte och husse ska bli trött och gå och lägga sig
Ny dag imorgon och då kanske en till prommis m Freya

Tasstass

1 kommentar:

LASSE sa...

Voff!
Jag vart också nytvättat häromveckan, då matte o jag var på långprommis o jag fick gå lös...så hittade jag en god doftande bajs...o snurrade runt snabbt som sjutton i det o matte vart rasande arg på mig...gulp...matte hade med sig hushålspapper den dagen pga hon va snorig...o dom kom till hjälp att ta bort bajset på halsbandet o halsen...när vi kom hem så vart det på direkten duschen o shamponering...jag gick självmant in i duschen o matte vart lite paff..för det hör ju inte till vanligheten om man säger så...hihi..
Måste ju säga att det var skönt att bli ren ;-) fick en massa bus energi som vanligt =)
TassTass, Lasse