torsdag 3 december 2009

Stockholm - Here I come....


Äntligen ska jag få följa med matte på en av hennes resor till Stockholm...
Vi ska åka till våran kompis Suzanne och hjälpa henne att flytta... Matte ska även kolla vad min urmatte har för sig i helgen - Hade ju varit super kul att få träffa henne när jag nu äntligen resan blir av. Jag tror även matte ska ringa till kusin Lena och berätta att jag ska ner - Då kanske jag även hinner träffa Saffra... Jag ska ju faktiskt vara borta hela helgen....
Nå ja - nu har jag iaf provat in den nya "resväskan" som jag fått - Den känns ganska bra... Det dimper ner lite godis titt som tätt, men det misstänker jag är matte som ska få mig att trivas här i... Mer info kring min Stockholms resa kommer inom kort -


4 kommentarer:

Anne sa...

Oh, vad spännande att ni ska komma till Sthlm =)
Min matte tycker du är sååååå söööööt när du tittar upp från din väska =)
Tänk om vi också fick träffa dig...men det verkar som schemat ser ut att vara fullbokat för eran del...men kanske en annan gång ?

Tass, Lasse

Anonym sa...

Absolut... Det vore superatt få träffa dig och din matte... Vi får stämma av och se när det passar... Nu har jag iaf gjort premiär flygningen och den gick bra.... Åker nu Arlanda Expressen ;) Det är mycket som händer idag

Anne sa...

Fick du vara med i kabinen eller blev lastutrymmet?
Hur mkt väger du? Vikten tillsammans m väskan?

Nyfiken därför att jag ska ev. i framtiden få åka med matte o husse till Cypern ( då husses far har en lgh-hus)...men matte har läst att hunden o väskan tillsammans får väga max 8kg om man ska få vara med i kabinen...gulp...då jag själv väger 8kg...matte säger att jag måste banta...och då är jag inte tjock, bara muskler...visserligen äter jag mer under vinterhalvåret...annars brukar jag väga till sommaren 7,2kg...tycker det verkar vara läskigt att då sitta själv i en bur bland resväskorna och inte ha matte nära mig..
//Lasse

rufus sa...

Jag fick åka inne i kabinen... Jag väger 7.2 och klarar mig då eftersom det är precis som din matte säger . Max 8 kg och då med väskans vikt... Cypern kul! Då måste du ta spruta... Den måste man visst ta 6 mån innan, men det kanske du visste ;)

Stockholm har mycket mäniskor och hundar... Jag är helt slut efter dagens äventyr. Har jobbat med matte på Gallerian idag. hon ansvarar för Telias monter där.. nu ska jag sova. Suzanne har bäddat åt mig och jag kommer att sova som en liten mini gris... Ha det så bra Lasse. Alltid lika roligt att höra ifrån dig