söndag 6 december 2009

Arlanda flygplats


Nu är jag äntligen på väg hem till mitt hus, min säng, min skog och inte minst till min husse. Han möter upp oss på flyget ;)
Idag har jag träffat Edna, min urmatte. Det var roligt. Vi fick följa med och gå deras promemad sväng. Det var Didi, Garbo och jag ( ja osså våra mattar förstås. Vi busade lite i parken innan vi gick iväg. Jag fick ett paket av Edna som jag ännu inte vet innehållet i. Matte säger att vi ska vänta tills vi kommer hem.



Vi träffade även mattes kusin Kicki m fam... Nä nu ska jag in i korgen. Dags att åka hem. Hej då Stockholm

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Rufus!
Tack för ditt besök idag. Vad jättefin du är. Känner mig mycket stolt över dig. Mormor och mormoster också, men jag håller med om att mormoster har ett underligt sätt att visa det. Vov-vov-vov hela tiden.
Här kommer länk till en bild på din yngsta syster Isabella Rossilini. http://www.hanky.se/Dominika. Söt va?
Lova att du kommer förbi nästa gång du kommer till Stockholm. Då ska vi fixa bättre väder. Kram Urmatte