söndag 6 december 2009

Har hittar min plats


Jag har hittat min plats i soffan! Idag har vi plockat och fixat mest hela dagen. Anna kom hit och hjälpte till lite och åt även med oss. En super trevlig tjej - jag passade på att mysa lite med henne innan hon gick hem. Imorgon åker jag hem igen, men innan dess ska vi träffa Edma, min urmatte. Undra om vi kommer att känna igen varandra?! Berättar morgondagens strapatser när jag kommer hem. Saknar nog husse lite. Det har ju inte varit så mycket lek d senast dagarna och jag gillar att leka m husse.. Nattinatti



1 kommentar:

Anne sa...

Ser skönt ut att ligga i soffan =)
Jag älskar att ligga i soffan o sängen...mjuk underlag ska det vara;o)

Idag har jag varit riktig sömmtuta...sov lika länge som matte, till kl.10,50...husse kom o sa till oss båda : att nu får ni väl vakna upp era latmaskar...matte o jag tittade surt på husse som väcker oss...vi som sov så skönt under varma täcket..

Jag o matte var ute sent igår kväll/natt o då var min hundkompis ute också...så vi busade på järnet o sprang o jagade varann...kul var det =) Tror nog det var därför jag var extra tröttis imorse =)

Idag ska jag hälsa på brudarna ( min syster o en annan tik) Ska bli kul! Min syster är så busig, så vi har inte träffats på ett tag, mest pga örat...då min syster älskar bita/nafsa i mina öron...och det vill jag verkligen inte just nu..
Nu ser örat mkt bättre ut, bara lite sårskorpa kvar efter biten som är borta.

Ha en trevlig dag !
Tass, Lasse