lördag 12 december 2009

Picknick

Nu har vi kommit fram! Det tog 45 min att gå till stugan... Jag passade på att stjäla mattes vante för att leka med så tiden gick lite snabbare



Medans husse och matte drack varm choklad och åt ost smörgås så fick jag mjölk och kex.
Det var jätte gott... Fick faktiskt en liten bit grisöra med - Det är ju lördag :-)
Innan vi vände hem så passade vi på att samla lite sol energi.. vet ju inte när vi får se den igen...
Nu är vi hemma och jag är riktigt trött efter dagens äventyr.. Ska passa på att vila lite!!

1 kommentar:

Anne sa...

Vad roligt dag du har haft idag...långprommis, sola lite, fika o mysa framför brasan...

Här i Sthlm så har det snöat och ingen sol här inte...men snön har nästan smält bort tyvärr, bara slask ute nu, bläää.
Var ute precis och då har det blivit kallare..frös trots att jag busade m 4 snälla kompisar..fast jag tog lite lugnare för jag var lite räddare än vanligt...
Nu ska jag tugga lite på tuggben..sen blir det sängen o sova m matte o husse =)

Tass, Lasse