måndag 16 november 2009

Snön kommer....


Nu har snön kommit till Bergeforsen, men bara tillfälligt.... Den regnade bort i helgen...
Tråkigt ;-(
Helgen har som ni nog redan listat ut varit super tråkig - det har regnat hela tiden...
När det regnar så är det ju inte så roligt att vara ute, så vi har haft mycket inomhus-
aktiviteter i helgen.... Busat och lekt!
Igår var det Lydnad igen - Än en gång lyckades jag imponera på matte och göra precis
som hon sa... fattar inte varför hon tvivlar ibland - jag kan ju allt, bara jag vill :-)

1 kommentar:

Anne sa...

Voff!
Ja, om snön ändå kunde komma hit till Sthlm också...för jag älskar snö..och hatar regn... Här har helgen också varit mega tråkig..regn o dystert hela helgen =(
Matte tvingar mig ut trots att jag inte vill gå i regnet...men man måste ju göra sina behov ibland trots regn..

Ha en bra dag!

Tass, Lasse