måndag 16 november 2009

Det var bäddat :-)


Matte har slutat jobbat för dagen och vi kör super bus i hela huset. Vi slutade
i sängen och det var bäddat när vi kom dit... Leksaken som ni ser är min nya
favorit pip - En clown... Piper som bara den och jag får något som matte kallar
"spatt" när jag leker med den...
Snart kommer "morfar" och hämtar mig - Matte ska bort på jobb och då ska
jag vara på Tynderö ett par dagar. Ska på avslutning på lydnads kursen imorgon
vilket är super tråkigt.. inte att gå på kurs, utan på att det är sista gången - Hur
ska jag nu göra för att träffa mina polers och hur ska matte lära sig att lära mig?!
Nåja - vi kommer nog på något ska ni se... Ni kommer med all säkerhet få veta
vad vi kommer på... För jag kommer ju inte sluta blogga bara för att jag slutar
kursa :-)
Tasstass på er

Inga kommentarer: