söndag 8 november 2009

Min dag....




Idag är det min födelsedag! Matte hade bakat en leverpastej tårta med grädde och ett ljus...



Husse tände ljuset - det var jättefint - men jag tyckte det var bättre att dom släckte det så jag kunde gå fram och smaka - det luktade ju så gott.... Första tog jag garneringen och sen blev det själva tårta - Såååå gott!
Snart ska jag åka på lydnad... ska bara njuta av tårtan lite först!
PS - Stort grattis till Bette, Doris och Judy - Mina syrror ni vet - Dom fyller ju osså år idag DS



2 kommentarer:

Unknown sa...

ilken fin tårta du fick. Jag fick bara en prinskorv!. Men en rosa fuskmocka-jacka har jag fått och matte håller på och stickar en tröja.
Grattis på oss 1-åringar!
tass
Doris

Anne sa...

Stort Grattis Rufus =)
Vilken fin tårta du fick...och vilka fina paket du har fått =)

Tass, Lasse 2½ år gammal