måndag 30 november 2009

Morgonbus m matte


Efter dagens första promenad och frukost var det dags för litemorgonbus innan matte skulle på jobbet... Först va det nallen somfick sig en duvning och sen blev det strumpan med pingel bollen i...Husse har precis åkt på jobbet, men jag hör någon utanför... kan det vara han som kommer hem igen tro?! Nä jag får vänta till lunchen...Igår var det hundträff igen... så kul att träffa alla, eller det är inte så många - men dom hunder som valt att fortsätta träffas....

1 kommentar:

Anne sa...

Alltid skoj att busa =)

Själv har jag varit så trött...sovit hela dagen..trött efter gårdagens jobbig julmarknad i Sigtuna..så himla många människor samt hundar...usch...inte kul.. Jag vart så rädd för alla hundar att matte o husse fick turas om att bära mig...då var jag lugn.

Nu ska jag tydligen ut...sa matte..

Tass, Lasse