fredag 29 oktober 2010

Först bad sen soffa

På fredagarna brukar Sessan ha fredagsbad med husse - jag brukar då hämta en leksak, i hopp om att få vara med... Nu var det matte som tog badet och när jag kom med min "badanka" så lade hon den på badkars kanten... Dumt
Jag ville ju ha den - tog sats och hoppade I
Vips så var vi tre i vattnet - Det blev ett gott skratt



- När vi torkat och käkat så tog vi oss en välförtjänt vila - tillsammans
Jag tycker verkligen om min syster ... När hon inte skriker
Tass tass o trevlig helg

2 kommentarer:

Anonym sa...

Avis på din lillasyster. Själv har jag "bara" en storebror. Hunden kallar jag honom, han är havanais och 11 år. Rätt kul om sanningen sak fram.
Vad har du önskat dig i 2-årspresent? Jag har redan fått en sele med reflexer. Tror det kan bli något extra gott att äta dessutom-
Tasstass
Doris Day

Rufus sa...

Jag tror jag ska önska mig en tröja - Har ju så lite päls och det börjar ju bli kallt!