tisdag 26 oktober 2010

Besök hos frissan

Idag besökte jag minsann frissan!
Eftersom jag tappat päls så har matte låtit mig behålla dom stackars strån jag haft... Men nu kände jag mig ovårdad och sa till att det var dags!
Titta så stilig jag blev



Tyvärr så fanns det en våg hos frissan som jag blev tvingad att ställa mig på - 7,7 kg
Lite konstigt att jag gått upp... Jag går flera promenader varje dag. Varav en är på över timmen... Husse och matte väger mat och ger inget godis. Jo ibland får jag, lite lite men nu misstänker jag att det är slut på det ;(
Kanske är bra?! Jag mår ju bättre om jag håller vikten.
Ni ska jag sova... Tar nog en extra filt med mig. Har ju inte så mycket päls som värmer
Tasstass

2 kommentarer:

Lasse sa...

Det här med våg går nog inte att lita på..min matte har också ställt mig i olika vågar o alla har visat olika =( Så vilket ska man lite på???
Om du rör dig mer nu, så har du fått mer muskler, viktigaste är att du har en midja, har du det så är det nog ingen fara ;-) Av bilden av döma är du inte tjock.

Tass, Lasse

Anonym sa...

stilig är du min käre bror. Själv ska jag till frissan på onsdag. Matte säger att det är bra att få det gjort innan det blir för kallt. Ack ja...vågar är ett elända. Antar att matte kollar mig på onsdag igen. Hoppas jag står kvar på 7 kilo.
Tasstass från din glada syster Doris