lördag 3 oktober 2009

Tittar på kylan...


Usch vad kallt det börjar bli ute! När jag och matte var ute så var det - 3 grader. Burr... Mycket skönare att vara inne och njuta av solen. Idag ska husse och matte åka till Turkiet. Jag får inte åka med utan jag ska vara hos "mormor" och "morfar" på Tynderö :-D Om jag ska vara ärlig så tror jag att dom får jobbigare med saknaden än vad jag får... Jag får ju vara på mitt favorit ställe... Eftersom jag måste ha lite hjälp med min bloggning, och inte "mormor" kan det så kommer det ta ett litet tag innan nästa inlägg, men det får gå för den här gången. Ni vet ju iaf vart jag är och att jag där alltid mår bra! Tasstass. Och du Lasse! Jag lovar att berätta alla bus jag hittat på när matte är tillbaka och kan hjälpa mig

1 kommentar:

Anne sa...

Ja, men då kommer ju du också få lite semester från matte och husse och bli bortskämd av mormor & morfar...Det brukar jag bli i a f...dom ger ju så god mat då =)
Ha så kul på Tynderö och hoppas din matte o husse får en skön semester i Turkiet=)
Tass, Lasse & matte...