måndag 19 oktober 2009

Ja dom är mysig.:)


Måste ligga på dom innan matte hänger upp dom - för det klara inte för jag av, att ligga lodrätt alltså ;-) Idag har matte pratat med Ulrik, min vet. Och eftersom jag visat sådana förbättringar så ska vi nu börja trappa ner på medicin för att om 20 dagar vara helt utan... Det var glädjande tycker både matte och jag. Vi ska på åter besök den 9 nov och ta lite prover och se vad som händer på insidan. Det är dagen efter min 1 års dag :-) Undra just om jag får paket? Det vet jag att barn får när dom fyller år... Har själv varit på 16 års kalas och gett bort paket. Det var mattes guddotter, Emelia som fyllde år. Jag ska iaf vara extra snäll fram till den 8/11 och hoppas på att jag får något fint. Börjar redan imorgon då det är andra gången på lydnad. Måste nog sova lite så jag orkar med morgondagen... Tasstass

2 kommentarer:

Anne sa...

Voff igen, skönt att du mår bättre =) Vad har du fått äta för medicin?
Håller tummarna att du kommer få många härliga paket m pipleksaker mm... Jag har fått vara med på hundkalas..det var så skoj! Fick leverpastej tårta m blodpudding på..så gott samt bakelser för hundar..dock var dom stenhårda...föredrar mjukare kakor...vi var 5 hundar o 5 matte som fick kaffe o fika...så alla var nöjda...

malinerika sa...

Ser att din matte hittade gardiner till slut. Tycker mig också känna igen tyget från hennes gardinjakt men är inte säker. Snyggt!