onsdag 14 oktober 2009

Matte är hemma...


så nu är det vardag igen... Veckan utan husse och matte gick bra. Jag fick bla hjälpa "morfar" att dra el... Det var kul. En massa kablar att strula till... Sen har det hänt lite annat med, men det berättar jag inte. Matte kanske läser :-P Något som var extra roligt var att "mormor" pratade med min veterinär och alla prover var bra... Så skönt! Det som oxå är skönt är att hund kursen har startat igen, men den här gången heter den Allmän lydnad och inte Valp... Jag börjar bli stor kille! Alla hund kompisar var där utom Tequila och en till som jag inte kommer ihåg namnet på :-( Det var lite jobbigt i början, men sen kom jag ihåg att det var ju mina polare och efter det kunde jag fokuser på Det vi skulle lära oss. Jag var enligt matte jätte duktig. Fick korv som belöning och då måste jag skött mig riktigt bra. Nu säger matte att vi ska ut på promenad så jag måste sluta, men jag är snart tillbaka. Tass tass

Inga kommentarer: