fredag 5 oktober 2012

Lite små blött ute

Det har börjat bli rått i marken och även lite kallt.

Idag när vi var ute och gick så fick jag ide - jag klev ombord



Sessan och Matte har ju skor, vilket inte jag har. Plus att Sessan springer mest bredvid. Så varför inte ;)


När sen Sessan valde att åka hon med så valde hon nedre delen av vagnen.



Matte skrattade bara och sa:
Ja det är ju en syskonvagn så varför inte.

Idag är det fredag och jag är säker på att jag får något extra gott ikväll

Tasstass och trevlig helg

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, vad tuff du är =)

Jag testade en gång hoppa upp i vagnen samt provade lastplatsen i vagnen men det var inget för mig..

Håller med om att det är kallare nu, gillar det inte =( Matte blir lite sur på mig när jag inte vill gå så långt..men jag gillar inte gå när det är vått på marken..samt vad är det för mening att gå när det inte finns ngr goda dofter att nosa =(

Tass, Lassemannen