lördag 27 oktober 2012

Händer inte så mycket

Ja jag är dålig på att blogga, men jag får ju aldrig lugn och ro nu för tiden.
Är det inte Tova som jagar mig, så är det lillan som ska tvättas.

Ja jag har tagit på mig det uppdraget... Att tvätta Sagas händer och fötter :)



Vi har varit ganska ofta i Hassela dom senaste veckorna. Flocken har ställt upp husvagnen där över vintern. Ska bli kul att få åka lite skoter och skälla på alla andra hundar som finns där nere.


Ser till att ladda kroppen med mycket sol och värme innan vi börjar vara där. För där nere kommer vi vara ute i snön hela dagarna.

Nu ska jag ut på natt prommis innan jag hoppar ner, eller upp i min nya säng ;) När alla sover går jag ner i källaren och lägger mig i Sagas barnvagn! Tyvärr så har jag blivit på kommen. Det är så varmt och mysigt att jag missade när husse kom ner - han sa inger. Bäddade om mig och åkte på jobb.

Tass tass

Inga kommentarer: