tisdag 25 januari 2011

Wow... vilken donna!

Idag fick jag följa med matte och Sessan på deras äventyr - Var rädd att det skulle bli lite tråkigt, men snacka om att jag hade fel... Fick ju träffa en super donna!

Fröken!

Inte nog med att hon var snygg och väldigt lydig - hon har nyligen slutat och löpa... Luktar såååå gott

Jag är så glad att jag fick följa med... Nu har jag 2 st flammor - Freya och Fröken!
Tror jag ska kalla dom för Tjejorna F... då behöver ingen bli avis... Tihiiii
Nu måste jag vila lite... Dagen har ju varit kul, men osså jobbig
Tass tass

1 kommentar:

Anonym sa...

Vissa tjejer har fin parfym, jag vet Men jag luktar aldrig så gott. Matte har försäkt förklara - det beror på att jag är kastrerad. Får väl klara mig i livet ändå. Träffade en stor svart pojke på förmiddagspromenaden idag. Han heter Kaiser och är storpudel och i min ålder. Vi kommer att bli vänner, det är jag säker på. Åsså har jag rottweiler-Bill i grannporten och lilla Tyson i lägenheten ovanför. Men jag tycker han är för liten för riktigt bus ännu, bara 14 veckor. Åsså har han synålar i munnen.
Tasstass käre bror

DOris Day