onsdag 22 juli 2009

Lekt med husse...

Idag har vi varit ute på picknick...
Vi åkte ut till något som heter
Lörudden.. vet inte om jag tyckte
det var så fint, men husse och
matte uppskattade det. Jag fick
en glass så jag klagar inte :-)
Nu har vi kommit hem och jag
har precis lekt med min favorit
pip med husse - Matte jagar oss med kameran som vanligt, så
nu fick jag order att ligga stilla... Tycker om jag ska vara ärlig
att jag är riktigt fin på detta kort ;-)
Imorgon ska vi till veterinären - Min hals ni vet?! Den är inte
100% och matte har beslutat att vi ska träffa en ny veterinär
för att få ett nytt utlåtande - Matte tar det säkra före det
osäkra - Hon vill inte att jag ska gå och må dåligt - Och det är
ju bra!
Mer info kring mitt veterinär besök får ni imorgon.
Tass tass

2 kommentarer:

Anne sa...

Hej Rufus! Jag har också ätit glass idag...mums...så gott! Nu är jag trött efter dagens äventyr, då vi besök matte´s föräldrar...jag har lek med en tennisboll och sen det jag bäst tycker om...KOTTAR...japp, du läste rätt...matte kastar kottarna i luften och jag försöker ta dom i luften o sen så kommer jag med kotten tillbaks till matte/husse =) Matte tycker tydligen att mitt namn borde ändras till Kottemannen alt. Kurresmack...hi..hi..för jag är så manisk på kottar...men det är ju så kul att få bita i dom o när ngn kastar kottar till mig=)

Stackare som fortfarande har problem med halsen...krya på dig och hoppas nya veterinären är bättre, så du blir frisk!!!

Kanon fin bild på dig, Rufus!!!

Tass tass, Lasse

Rufus sa...

Haha - Jag förstår precis vad du menar när du nämner kottar - jag tycker osså att dom är kul, eller kanske mest god... Brukar plocka upp och tugga på dom när vi är ute på promenad...

Jag hoppas osså att den nya veterinären är bra - Tycker det är lite jobbigt att se matte så nervös direkt jag börjar hosta och låta konstigt i halsen.
Tass tass - Super kul att du är inne och läser min blogg