torsdag 23 juli 2009

Besöket hos veterinären...

En liten rapport från dagens besök
hos veterinären... När vi kom dit
så började Ulrik, som veterinären
hette började med att klämma och
känna lite. Sen lyssnade han på
"allt" som låter i min kropp...
Det lät som ljuvlig musik :-)
Beslutade änd att ta lite blod och
även göra en röntgen på mina luftvägar...
Jag var jätte duktig hela tiden. Dom behövde inte ge min något
lugnande, vilket dom måste gjort tidigare.
Måste ju visa husse, som var med för första gången, att jag är en
duktig vovve när jag är hos dr :-)
Blodprover var bra, men på röntgen tyckte Ulrik att han såg
något konstigt där nere och beslutade att den 6 aug gå ner och
titta vad som "stör" mig...
Nu ligger jag och myser på min filt med ett super gott ben - Mums

1 kommentar:

Anne sa...

Voff, min matte tycker du är sååå söt på bilden=)
Härligt att höra att det gick bra hos doktorn. Verkar vara en ordentlig veterinär som är noggrann med sin undersökning! Vi önskar dig lycka till med undersökningen den 6/8!!!

Själv är jag ledsen och min matte har gråtit idag...jag har tröstat matte genom att slicka bort tårarna från kinden.. En hundkompis har idag fått somna in.. pga av åldern o då han vart mkt sämre för varje dag som gick och inte orkade gå ens.. Hundkompisen Oskar var världens snällaste Golden Retriver som vart 11 år...snyft..

Just nu är jag helt slut...fick ju besök av brudarna på kvällen...min syster Lexie o Pyret...vi sprang och jagade varandra och busade allt vi orkade...så kul =)

Hoppas du sover gott i natt...för det kommer jag göra... Tasstass, Lasse