tisdag 3 januari 2012

Nytt år

2012 heter det visst!


Jag tyckte verkligen inte om sättet som man lämnade 2011 på... Det small överallt :(
Det var jätte jobbigt! Visst var det lite smällare dagarna innan, men dom var inte lika jobbiga.

Lika igår - jag fick lova att krypa upp till matte och försöka söka lugn. Matte fräste ngt om "dessa ungar som inte förstår bättre, och som tyvärr inte har föräldrar som kan hjälpa dom veta regler"
Tror det gjorde lite ont i husse o matte när dom såg va jobbigt jag hade.

Idag har det däremot varit en smäll fri dag. Har inte gjort så mycket. Men var iväg på den vanliga morgon prommisen och sen har det varit lite kortare pass mest för att uträtta mina behov.
Har myst inne på Sessans rum mest - vilket ni ser på bilden.
Tycker jag har riktigt fin pose på den :))

Imorgon får jag förhoppningsvis gå på promenad nere vid lödgö. Det är mysigt att springa lös och busa i skogen

Tasstass

2 kommentarer:

Russlan sa...

Mycket snygg pose !:) Gott nytt!

Anonym sa...

God fortsättning på nya året =)

Jag har också blivit rädd för fyrverkeri =( Gillart inte det alls, jag gick min kvällsprommis i blixtens fart o gjorde knappt nått ifrån mig, för jag var så rädd =((
Så du är inte ensam över att vara rädd för dess smällar!

Fin bild på dig!

Tass, Lassemannen