lördag 27 augusti 2011

Hon tar igen lite...

Matte har dåligt samvete för att hon är såååå dålig på att blogga - försöker nu taigen det genom att blogga 2 dagar på rad

Idag hade vi först lite sovmorgon... sen var det vanliga prommisen, men idag ett stopp på IP för att kolla när Kewin spelade fotboll. Sicken kille, 2 mål och ett ass - Dom vann med 4-3 :-)
Sen var det hem och gnaga lite ben och leka med aktivitetsbollen lite... För att sen åka till Fröken :-)
Hon är ju så go min Tollarn kompis - Nu kanske det kan vara lite svårt att tro att jag känner så eftersom jag råkade stänka lite på henne idag ;-(
Men vadå... Hon satte sig och gjorde sina behov, flyttade inte på sig tillräckligt fort - och jag vill ju märka över doften innan någon annan kom dig ;-(

Efter 4 timmar hos dom var det dags att åka hem och fixa middag - Det blev Hills kyckling, idag igen :-)

Just nu relaxar jag på mattan, medans matte bloggar och husse klipper gräset!
Tass tass

Inga kommentarer: