fredag 15 april 2011

Jag och min krokodil

"nyss så mötte jag en krokodil, som körde runt, i en bil..."
Matte och Sessan har sjungit den låten flera gånger och jag har känt mig liiiite utanför ;(
Men inte nu längre....



Jag har fått en alldeles egen krokodil ;) en gos krokodil!!!

Fredag idag och en riktig super fredag. Jag är "SF" ( syster fri) Sessan är på Tynderö och jag får ha husse och matte för mig själv... Längtar tills imorgon bitti när alla är med mig på morgon prommis :)

Hoppas ni som "tittat" in oxå har en super fredag

2 kommentarer:

Doris sa...

vilekn fin krokodil du har fått. Själv har jag en höna som favvo just nu. Går en ensam-prommis med matte tvp fimmar varje förmiddag. Hårdträning iatt strunta i bilar, cyklar och joggare och matte är förvånad över hur bra det går nu.
Tasstass
Din syster Doris

Russlan sa...

Åhhh vilken fin krokodil Rufus! Nu blir jag riktigt avundsjuk;)
Hoppas du haft en toppenhelg!

Gonatttass från en tröööött Russlan...