söndag 15 augusti 2010

Piper på Tynderö


Matte, Sessan och jag stannar kvar ute på Tynderö och har det bra - Matte var snäll och packade med min favorit pip så jag skulle ha något att leka med


Och efter bus så blir det vila...
Jag och Sessan fick låna morfars mysfilt.
Nu är vi hemma igen och husse har kommit hem från sin fiskeresa.
Erkänner att jag saknat husse lite nu när han varit borta
Imorgon ska matte ringa till Ulrik, veterinären. Dels för att boka åter besök för mina bronkiter och sen för att kolla om jag går ner i vikt på min dietmat.
Jag tycker faktiskt att det syns att jag gått ner -Jag har ju fått tillbaka min midja :-)
Men jag är hungrig hela tiden - så pass hungrig att jag äter både gurka och morötter
Mer info kring mitt veterinär besök kommer
Tass tass så länge

1 kommentar:

Anonym sa...

Gullig bild där du vilar med Sessan. Hon är ju för söt. Förstår att du vaktar henne!
Lycka till hos veterinären!
Kram
urmatte Edna